Hej alle

I kender mig måske fra wannabehusmor.blogspot.com.. Nu har jeg besluttet at lave en salgsblog, da jeg simpelthen har SÅ mange ting jeg gerne vil af med!

Du vil med tiden kunne finde tøj, sko, tasker, møbler, smykker, bøger, film og meget andet !

ALT TIL FANTASTISKE PRISER !!

Glæder mig til at handle med jer !



mandag den 17. maj 2010

TONSVIS AF BØGER !!

ALLE BØGER FRIT VALG 5 KR + PORTO !!
Skriv blot en kommentar eller en mail (tinanielsen83@hotmail.com) med titlerne på dem du ønsker at købe.

Jeg svarer naturligvis også på spørgsmål ang. bøgerne :-)

Børnenes Rekordbog 1998
"Frost på udsatte steder" af Marianne Gade
"Eva Luna" af Isabel Allende
"Djævlen går i Prada" af Lauren Weisberger
"Bid" af Rikke Schubart
"Nannas valg" af Ellen Leonhardt



"Janes Evolution" af Cathleen Schine
"Sov dukke Lise" af Kirsten Holst
"Gå mod solen" af Margareta Strömstedt
"Få lidt stil" af Maria Hirse
"Slangen i Sydney" af Michael Larsen
"Sort Sensommer" af Inger Wolf


"Fiona" af Mary McGarry Morris
"Stemmen" af Arnaldur Indridason
"Hvor hjertet er" af Billie Letts
"Længsel" af Jane Asher
"Elsker-elsker ikke..." af Jane Green
"Det første jeg tænker på" af Ida Jessen


"Kammerpige" af Margaret Forster
"Venskab for livet" af Patricia Gaffney

ALLE BØGER FRIT VALG 5 KR + PORTO !!

Og der er selvfølgelig god rabat at hente hvis du ønsker at købe flere bøger :-)

4 kommentarer:

  1. Hvor Hjertet er... er det den bog om pigen, der føder i Wallmart?

    SvarSlet
  2. Hej Litzy

    JA lige præcis !
    Den er bare så god!!
    Nu har jeg bare læst den 2gange,hihi..

    Er det en du er interesseret i?

    Knus Tina

    SvarSlet
  3. Muligvis... jeg foretrækker normalt bøger på deres originalsprog, men vender lige tilbage hvis det er :)
    Ved du evt. hvad portoen vil være til Sverige?

    SvarSlet
  4. Helt iorden :-)
    Nej ikke lige på stående fod, men lover at tjekke det hvis du beslutter dig for at være interesseret :-)

    SvarSlet